Als het lezen van de handleiding en onze veelgestelde vragen geen uitkomst biedt voor uw probleem, of als u een defect artikel heeft dat voor garantie in aanmerking komt, vul dan onderstaand helpdeskformulier in. Wij proberen uw vraag binnen 24 uur te behandelen.

Onderstaand formulier is bedoeld voor docenten en TOA’s. Leerlingen dienen ondersteuning te vragen aan hun docent. Coach 6 wordt door ons niet meer ondersteund. Coach 6 gebruikers worden aangeraden om over te stappen naar Coach 7.

De beantwoording van vragen door onze technische helpdesk is mogelijk via onderstaand formulier (snelste afhandeling) of een e-mail naar helpdesk@cma-science.nl.

    Gegevens

    Naam*

    School / instelling*

    Functie*

    E-mailadres*

    Telefoonnummer

    Wat is de aard van het probleem?

    Voor software- en app-problemen

    Apparaat / besturingssysteem

    Als u een probleem op een tablet of ChromeBook meldt, geef dan graag zo duidelijk mogelijk aan om welke tablet /ChromeBook het gaat (merk, type, bouwjaar, versie besturingssysteem e.d.)

    Softwareproduct

    Coach versienummer (zie de statusbalk van het programma)

    Voor hardwareproblemen

    Hardwareproduct

    Sensoridentificatie (Geef het BT nummer of nummers op de sensor hieronder aan)

    Uw vraag

    Ongeveer 3 trefwoorden van het probleem*

    Omschrijf nauwkeurig uw vraag of probleem*

    captcha
    Voer de bovenstaande code in

    Bijlage

    Upload hier eventueel één of meerdere bijlage(n), zoals het .cma7-bestand waar het om gaat of een screenshot van het probleem
    (geaccepteerde bestandtypen: cma7, cmr7, pdf, docx, jpg, jpeg, png; limiet: 5 MB)